Khamis, Disember 30, 2010

baru lagi..

hmm.. bahang tahun baru dh mkin terasa.. bg sstgh orgla.. bg aku sama je.. n every year.. ade2 je azam bru diorg nie..

aku plak.. xtau laa.. nk crk pakwe nama Azam kot.. haha,. 4get it..

mesti suma org sibok nk rncg aktiviti masing2.. malah ada yang dah siapkn azam baru dh.. aku plak xtau nk buat apa.. yg penting utk tahun baru nie... aku nk jd lebih baik dari tahun yg sebelumnya.. agak klise ya di ctu..

hehe.. p tu r hakikatnya.. aku x mntk nk jd jutawan ke.. dpt 4flat ke.. yg penting ade peningkatan dlm suma yg aku buat..

nampak ringan je.. p yg tu r payahnya.. p hasil xkn dtg bergolek tnpa usaha kn.. hehe.. pandainyer bdk nie.. (ank mak katakn).. hak3..

waaaaaaaa... mengarut dh aku nie.. apa2 pon.. simple life leads 2 happy life.. chewah..

tata.. titi.. tutu.. naikla perahu.. syok gtu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara hati