Sabtu, Januari 01, 2011

bla,, bla,, bla..

waaaaaaaaaaaaa..................
tension gler aku rasakan.. bukak2 jer fb,, suma sibok wish new year, selamat tahun baru laa.. dah tu.. sibuk pulak tanya pasal azam baru.. tak lupa lak yang gtau azam diorang...

yela.. aku tau suma orang nak berkongsi kegembiraan sambut tahun baru.. tapi bagi aku berpada-padala.. bukan nye aku anti dengan status2 macam tu... tapi bosan la kan.. kadang2.. tiap2 tahun aku dengar azam yang sama dari orang yang sama..

yang parahnya.. bila azam tu tak tercapai.. mulala nak salahkan yang tu la.. yang ni puncanyala.. fikirla sendiri wei.. salahnya dari kita sendiri.. tanamkan azam tak salah.. p tekad tu kenalah seiring.. jangan nak tawakkal je tanpa ada usaha..

so tahun nie.. aku tak tetapkan pun ape azam tahun 2011 aku nie.. p aku ada 'wishlist' aku sendiri.. kalau boleh aku nak cuba capai wishlist aku tu.. walaupun sikit je.. hehe..

semoga berjaya buat aku..
dan buat suma kawan2 yang lain.. azam korang memang the best...
tapi lagi elok kalau kita boleh try da best nak capai azam tu..

juz me...

AZMUL ALIYA HAMIDAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

suara hati